K6 in de bres voor Sint Maartenhuis

Geschreven door:
, 21 januari 2019

Dat kopte het Dagblad van het Noorden 9 november jl. En daarmee is het nieuwe goede doel van de Stichting K6 tegen Kanker voor de periode nov 2018 – eind 2019 bekend.

In het hospice verzorgen 55 vrijwilligers mensen in hun laatste levensfase. Het hospice krijgt financiën, maar voor basale zaken zoals een laptop om op te kunnen werken, en sta-op stoelen is er geen geld. En in dat gat duikt K6.

Wilt u nog meer blogberichten lezen? Ga dan naar de pagina Nieuws.

Rabobank Clubsupport - Bedankt voor uw stem! - geweldig resultaat - Hospice Sint Maartenhuis Winschoten

Rabobank Clubsupport - Bedankt voor uw stem! - geweldig resultaat

12 november 2021 - Lieve mensen! De actie van de Rabobank heeft maar liefst € 1.403,98 opgeleverd voor het hospice. Dat is een wel heel mooi resultaat! Namens alle vrijwilligers van het hospice heel hartelijk dank... lees verder »

Rabobank Clubsupport actie! Uw stem is geld waard voor ons hospice - Hospice Sint Maartenhuis Winschoten